Online marketing

Lad mig hjælpe dig i gang med online markedsføring. Sammen laver vi en strategi. Vi finder ud af hvad der skal annonceres og hvor der skal annonceres.

Hvordan går det med din facebookside?

Jeg kan stå for din annoncering på facebook for et årligt beløb eller et engangsbeløb alt efter dig behov. Jeg hjælper dig også gerne i gang, så kan du selv stå for det. Med et par timers undervisning vil du være godt i gang.

Facebook og instagram bruger samme værktøj til at lave annoncerne. Dvs, at annoncerne i høj grad kan målrettes. En lille og kort videoannonce ville være en god måde komme i gang på.

Er din virksomhed synlig på Google i dag?

Google Adwords er anden vigtig måde at annoncere på. Jeg hjælper dig i gang med en konto. Vi finder gode keywords og buger Googles værktøjer til at målrette din annonce, så den rammer dem, som du vil ramme.

  • Du betaler kun når folk klikker 
  • Annonceringen på Google er målrettet
  • Du fastsætter et dagligt eller månedligt budget.

Læs mere

Et stadig større antal af danske virksomheder, indenfor et utal af brancher, fravælger traditionelle markedsføringsformer til fordel for online markedsføring via internettet. Udviklingen presser blandt andet fysiske aviser, mener flere eksperter på området.Et stadig større antal af danske virksomheder, indenfor et utal af brancher, fravælger traditionelle markedsføringsformer til fordel for online markedsføring via internettet. Udviklingen presser blandt andet fysiske aviser, mener flere eksperter på området. Link

——–

“Ifølge undersøgelsen, som er baseret på svar fra 1.845 ledere, er næsten fire ud af fem virksomheder, 78 procent, nu tilstedeværende på ét eller flere sociale medier. I 2012 var andelen 42 procent.

– Sociale medier er inden for det seneste par år blevet cementeret som medier, der er kommet for at blive, på linje med de øvrige allerede kendte medietyper og kommunikationskanaler. De fleste virksomheder har begravet deres skepsis, og de spørgsmålstegn ved sociale mediers potentiale, som mange stillede for tre-fire år siden, bliver ikke længere sat. Det er slut med at sige, at ”det der Facebook er vist lidt overvurderet”, fastslår social media manager hos Lederne Martin Launey.

Og set med ledernes øjne vil udviklingen fortsætte. To ud af tre adspurgte i undersøgelsen, 65 procent, forventer således, at virksomheden i de kommende to år vil øge sin samlede tilstedeværelse på sociale medier.” Link.